Exact Field Service app

Sinds kort is de Exact Field Service app voor iPad in Controlled Release. Deze app is onderdeel van de Exact Service Management oplossing, die sinds half november algemeen beschikbaar is. De Field Service app maakt het voor service medewerkers mogelijk om al hun service activiteiten eenvoudig vast te leggen. Met de Exact Field Service app hebben service
Bron: Exact Support Blog

Sinds kort is de Field Service app voor iPad in Controlled Release. Deze app is onderdeel van de Exact Service Management oplossing, die sinds half november algemeen beschikbaar is.

De Exact Field Service app maakt het voor service medewerkers mogelijk om al hun service activiteiten eenvoudig vast te leggen. Met de Exact Field Service app hebben service medewerkers inzicht in al hun service orders, service historie van hun klanten, documenten, informatie over onderdelen, handleidingen, etc., op het moment dat men op locatie bij de klant is.

Belangrijkste kenmerken:

  • Overzicht van de geplande service activiteiten
  • Navigeren naar de service locatie om zodoende de reistijd te verminderen en het mogelijk te maken om meer service activiteiten op een dag te realiseren
  • Alle informatie met betrekking tot service activiteit in één oogopslag voor handen
  • Registratie van de werkelijk besteedde uren en materialen
  • Alle informatie over de machines en onderdelen meteen beschikbaar, zodat de best mogelijke service geleverd kan worden.
  • Inzicht in de details van de configuratie
  • Overzicht van de service historie, reparaties, garantie etc. met betrekking tot een service configuratie
  • Toevoegen van foto’s aan de service activiteit
  • Klant kan de service activiteiten op de iPad digitaal aftekenen
  • De service slip, inclusief handtekening van de klant wordt digitaal opgeslagen als PDF document
  • De service slip wordt direct vanaf de iPad naar de klant gemaild

Opmerking: Om gebruik te kunnen maken van de Exact Field Service app, dient u in het bezit te zijn van Exact Synergy Enterprise (vanaf product update 250), met een professional rol of een service management rol, alsmede Exact Globe Next (vanaf product update 405).

Indien u de app wilt uitproberen zonder Service Management kunt u ook gebruik maken van de demo login.

Bron: Exact Support Blog